موقعیت در سایت : Skip Navigation Links اطلاعیه پژوهشی - امور پژوهشی
1396/04/04
قابل توجه دانشجویان درس پروژه (نیمسال دوم : بهمن ماه 1395)

به اطلاع دانشجویان می رساند که جهت اخذ مجوز برای دفاع و تعیین زمان جلسات دفاعیه مراحل زیر را می¬بایست انجام دهند. 1-تمامی گروههایی که پروژه ی خود را به اتمام رسانیده اند(تا تاریخ 12/4/96) باید فرم اتمام پروژه را از فایل ضمیمه که در این اطلاعیه آمده دانلود نموده و جهت تأیید و امضاء به استاد مربوطه ارائه دهند. لازم به ذکر است که استاد پروژه با توجه به عنوان تصویب شده در برگه های ثبت نام هر گروه ( که به تأیید کمیته پروژه رسیده و تحویل امور پژوهشی (خ داودی) داده شده است) باید تمام مستندات را مطابق با فایل آئین نگارش که در قسمت اطلاعیه های پژوهشی ، امور پروژه موجود می¬باشد مطابقت داده، همچنین از نظر محتوای علمی کاملاً تأیید نماید. پروژه هایی که در روز جلسه ی دفاعیه از نظر استاد داور در حد تأیید و قبول نباشد ، مورد پذیرش قرار نمی گیرد و دانشجو حتما میبایستی در ترم جاری مجددا درس پروژه را اخذ نمایند. 2- فرم اتمام پروژه را بعد از امضاء توسط استاد پروژه سریعاً به امور پژوهشی ( خ داودی) تحویل نمایید.(حداکثر تا تاریخ 15/4/96 ) 3-به گروههایی مجوز دفاع از پروژه داده می¬شود که که فرم اتمام پروژه را حداکثر تا تاریخ 15/4/96 به امور پژوهشی تحویل دهند. در غیر اینصورت گروههایی که این فرم را تا تاریخ ذکر شده به امور پژوهشی تحویا ندهند، با توجه به قوانین آموزشی و تاریخ ثبت نمرات ( که زمان محدودی دارد) به هیچ وجه اجازه ی دفاع در این نیمسال را ندارند و باید برای نیمسال تابستان (زمان ثبت نام 17 تیرماه لغایت 22 تیرماه) درس پروژه را مجدداً اخذ نمایند. 4 کلیه ی مستندات پروژه با توجه به اینکه رعایت آئین نگارش پروژه (4 نمره ) از نمره ی پروژه را در بر می گیرد، حتماً باید در روز دفاعیه آماده باشد. دانشجویان میبایستی مستندات خود را فقط در یک نسخه پرینت گرفته و در طلق و شیرازه ( بدون صحافی) در روز دفاعیه به همراه داشته باشند. نداشتن نسخه ی کامل پروژه باعث کسر نمره خواهد شد. ( مستندات در روز دفاع باید کامل باشد و به صورت خلاصه نباشد). - تمامی اعضای گروه ها باید در روز دفاع در مورد پروژه صحبت نمایند و تمامی اعضای گروه باید به طور کامل تسلط کافی به مباحث کل پروژه داشته باشند تا بتوانند پاسخگوی سوالات استادان حاضر در جلسه باشند. 6- دانشجویان جهت ارائه پروژه میبایستی یک فایل پاورپوینت که شامل مباحث اصلی پروژه باشد را به همراه داشته باشند. ( تعداد اسلایدها نباید بیشتر از 40 اسلاید باشد. اسلایدها شامل متن و تصاویر مربوط به پروژه باشد ) 7- اعضاء هر گروه باید در ارائه پاورپوینت با یکدیگر تعامل و مشارکت داشته باشند. 8- دانشجویان گروههای پروژه باید قبل از دفاع هماهنگی های لازم را با یکدیگر جهت ارائه ی هر چه بهتر پروژه انجام دهند تا در روز دفاع خللی در برگزاری جلسه ی دفاعشان پیش نیاید. 9- گروههایی که جهت ارائه پروژه در جلسات دفاعیه، نیاز به تجهیزات خاصی دارند حتماً یک روز قبل از تاریخ دفاع با امور پژوهشی در میان بگذارند تا در روز دفاع دچار مشکل نشوند. 10- مجدداً تأکید می¬شود که پروژه ای در جلسه ی دفاعیه پذیرفته و نمره ی قبولی اخذ خواهد کرد که کاملا تکمیل شده باشد. در غیر اینصورت حد نصاب نمره ی قبولی را به دست نخواهد آورد. 11- جدول زمانبندی جلسات پروژه متعاقبا اعلام خواهد شد. با تشکر

1396/02/18
برگزاری جشن اعیاد شعبانیه

به مناسبت فرا رسیدن اعیاد مبارک شعبانیه در مرکز علمی _ کاربردی شرکت داده پردازی ایران، روز سه شنبه 12/02/1396 از ساعت 9:30 الی 10:30 جشن مولودی خوانی به همراه پذیرایی از شرکت کنندگان برگزار گردید. در این جشن ریاست محترم مرکز جناب آقای ترحمی ، همکاران و دانشجویان مرکز حضور پر شوری داشتند. در ابتدا ریاست، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه ، به ذکر پاره ای از اقدامات انجام شده در دانشکده پرداختند و اعلام نمودند که هدف مدیریت محترم عامل و ریاست دانشکده و همچنین مسئولین، سوق دادن دانشکده به سمت جریان علم و تحقیق و پژوهش است و به منظور رشد و تعالی نوآوریهای علمی دانشجویان و تولید علم در راه رسیدن به مرزهای دانش، تمام همت خود را به کار خواهند گرفت. همچنین اعلام نمودند که از دانشجویانی که در زمینه های تحقیقاتی و دستاوردهای علمی فعالیت نمایند حمایت خواهد شد ، و حائز شرایط ویژه ای خواهند بود و میتوان از آنها به عنوان نیروی مستعد در شرکت داده پردازی استفاده نمود. و از دانشجویان خواستند که سوالات خود را بپرسند و نظرات خود را اعلام نمایند. در ادامه ریاست محترم دانشکده به پاسخگویی سوالات دانشجویان پرداختند. سپس یکی از دانشجویان مرکز که از مداحان اهل بیت می باشد به بیان برکات این ماه مبارک و مولودی خوانی پرداخته و در انتها از شرکت کنندگان با شربت و شیرینی، پذیرایی به عمل آمد.

1396/01/19
جدول عناوین و اساتید راهنما درس پروژه ( دانشجویان ثبت نامی درس پروژه :بهمن ماه 1395)

به اطلاع کلیه دانشجویان فوق می رساند، اطلاعیه های مربوط به پروژه و کارآموزی فقط و فقط در بخش اطلاعیه های پژوهشی ( امور کارآموزی ، امور پروژه ) در سایت WWW.dpicollege.ir اعلام خواهد شد . به زمان ها و مهلت های داده شده در مورد موارد فوق کاملا توجه نمایید. دریافت و تحویل هر فرمی در زمان و تاریخ اعلام شده میسر میباشد و به فرم هایی که بعد از تاریخ های اعلام شده به امور پژوهشی تحویل داده شود به هیچ وجه ترتیب اثر داده نخواهد شد. •از دانشـجویان محترم درخواست می شود به تمامی ضوابط اعلام شده در مورد ثبت نام پروژه توجـه کافـی مبذول نمایند. هرگونه مشکل و مغایرت در فرم ثبت نام گروه های پروژه، متوجه خود دانشجویان خواهد بود. •تعداد اعضای هر گروه 3 نفر می باشد. ( در صورت صلاحدید استاد مربوطه و شرایط خاص گروه پروژه می تواند 2 نفره تعریف شود) •در انتخاب اعضاء گروه دقـت و توجه کافی را به کار ببرید. بعد ازامضاء و تحویل فرم ثبت نام پروژه به امـور پژوهشی، هیچ گونه جابجایی و تغییر در اعضاء گروه، استاد و عنوان انتخاب شده به هر دلیلی امکان پـذیر نمی باشد. •در انتخاب عنوان ارائه شده توسط اساتید محترم پروژه دقت نمایید. هیچ تغییر و مغایرتی نباید در عنـوان پیشنهادی و عنوان ثبت شده در فرم ها باشد.( عناوین پروژه توسط کمیته تخصیص پروژه تایید شده است . به همین دلیل امکان تغییر میسر نمی باشد) •در انتخاب استاد مربوطه توجه کافی داشته باشید. • فرم ثبت نام پروژه را از فایل پیوستی که همراه این جداول آمده است دریافـت کرده ( فـرم در انتشـارات دانشکده، طبقه همکف موجود می باشد) هر 3 نفر باید یک فرم را دریافت نمـوده، پس از تکمیـل کلیـه ی اطلاعات خواسته شده در فرم، استاد و عنوان مربوط به همان استاد را انتخاب کرده ، با توجه به زمان اعلام شده ی اساتید در دانشگاه نسبت به تایید و امضاء فرم توسط استاد مورد نظر اقـدام نماییـد.( لازم به ذکـر است که کلیه ی گزینه ها باید تکمیل شود.) •فرم را پس از امضاء به امور پژوهشی ( خانم داودی ) تحویل دهید. •از تمامی دانشجویان محترم درخواست می شود، استاد و عنوان پروژه های پیشنـهادی خود را با توجـه بـه رشته و گرایش تحصیلی خود انتخاب کنند. هرگونه مغایرت در این امر باعث پذیرفته نشدن فرم ثبت نام آنها خواهد بود. •مهلت تحویل فرم ها پس از امضای استاد پروژه به امور پژوهشی تا پایان وقـت اداری روز شنبه 26/01/1396 خواهد بود . بعد از این تاریخ هیچ فرمی توسط امور پژوهشی پذیرفته نخواهد شد . عدم تحـویل فرم مـورد نظر به امـور پژوهشی به عنـوان انصراف از پروژه تلقی خواهد شد. •به منظور هماهنگی و راهنمایی دانشجویان با اساتید مربوط به پروژه در طول ترم جـاری هر 2 هفته یک بار، جلسات رفع اشکال و پرسش و پاسخ توسط اساتید گذاشته خواهد شد که متعاقبـاً در امور پژوهشی اعلام می شود.حضور تمامی اعضاء گروه در این کلاس ها الزامی است . عدم حضور به منزله غیبت کلاسـی تلقی خواهد شد. •زمان اتمام و تحویل مستندات پروژه ها تا 15 تیرماه 1396 می باشد. که متعاقبـاً کلیه ی مراحـل به دانشجویان اعلام خواهد شد. •در اطلاعیه های پژوهشیف امور پروژه فایل آئین نگارش مستندات پروژه را دانلود کرده و از ابتدای شروع و تدوین پروژه مستندات را مطابق با دستورالعمل تدوین نمایید. •به کلیه ی مراحل فوق توجه و دقت کافی داشته باشید. بروز هرگونه مشکل فقط متوجه خود دانشجو خواهد بود. •دانشجویانی که از ترم مهرماه تمدید پروژه شده اند در صورت تمایل و حضور استاد مربوطه در دانشگاه می توانند ادامه ی پروژه ی قبل خ دانلود فایل

1395/12/21
قابل توجه دانشجویان درس کارورزی (کارآموزی)

دانشجویانی (ترجیحاً آقا) که در زمینه‌های Java, Android, C#, SQL مهارت ( یا آشنایی و علاقه) دارند، به آقای جمشیدی و یا خانم داودی مراجعه نمایند تا از بین ایشان دانشجویان واجد شرایط انتخاب، سپس جهت گذراندن دوره کارآموزی معرفی گردند.

1395/12/14
قابل توجه دانشجویان درس کارورزی(1،2) ثبت نامی نیمسال دوم: بهمن 1395

به اطلاع دانشجویانی که درس کارورزی را در نیمسال دوم: بهمن 1395 اخذ نموده¬اند می¬رساند مطابق روال نیمسال-های گذشته دانشجویان می¬بایستی جهت گذراندن دوره¬ی کارآموزی خود به نکات زیر توجه نمایند. تذکر: • دانشجویان در صورتی می توانند کارورزی 2 را اخذ نمایند که حتما 50 واحد درسی را گذرانده باشند یا در آخرین ترم درسی خود قرار داشته باشند. در غیر اینصورت مطابق با آئین نامه های آموزشی درس کارورزی 2 برای دانشجویانی که 50 واحد درسی را نگذرانده باشند، حذف خواهد شد. لذا از دانشجویان درخواست میشود اگر شرایط اعلام شده را ندارند سریعاً برای حذف درس کارورزی 2 خود اقدام نمایند. 1- فعالیت انجام شده درمحل¬کارآموزی برای گذراندن دوره کارآموزی1و 2 (240 ساعت) می¬بایستی حتماً مطابق با رشته تحصیلی دانشجو باشد. یعنی دانشجو باید فعالیت هایی مرتبط با رشته تحصیلی خود را انجام دهد. 2-مهلت اتمام کارآموزی و ارائه گزارشات کارآموزی تا 20(بیست) خرداد ماه 1396 میباشد. 3-دانشجویان میبایستی فرم ثبت نام کارآموزی را از فایل پیوست و یا انتشارات دانشکده دریافت نموده، تمامی گزینه ها را تکمیل کرده به امضاء و مهر محل کارآموزی رسانیده جهت دریافت فرم معرفی نامه به امور پژوهشی دانشکده ( خانم داودی) حداکثر تا تاریخ 21/12/1395 عودت دهند.پس از عودت فرم ثبت نام کارآموزی حتما جهت دریافت فرم معرفی نامه ی دانشگاه، مراجعه نموده و فرم را از امور پژوهشی دریافت نمایید. 4-به همراه فرم ثبت نام کارآموزی، فرم های گزارش هفتگی و ماهانه ، فرم ارزیابی نهایی و دستورالعمل ارائه گزارش کارآموزی آمده است. 5-مطابق روال گذشته دانشجویان پ 6-پس از دریافت فرم معرفی نامه کارآموزی از امور پژوهشی، کارآموزی خود را آغاز کرده و به ازای هر هفته از دوران کارآموزی و هرماه فرم های مربوطه را تکمیل نموده، در زمان اتمام کارآموزی به امضاء و مهر محل کارآموزی رسانیده به همراه فرم معرفی نامه که توسط مدیریت محل کارآموزی تکمیل و امضاء شده است به انضمام گزارش و شرح کاملی از فعالیت های دوران کارآموزی و معرفی محل کارآموزی، معرفی نرم افزارها و وب سایت های استفاده شده (15 صفحه تایپ شده) در کارآموزی حداکثر تا تاریخ 20/03/1396 به امور پژوهشی تحویل نمایند.(مهلت مذکور به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد و پس از زمان اعلام شده دریافت گزارش ها حتما با کسر نمره همراه خواهد بود). 7-دانشجویان میبایستی تمامی مشخصات خود را که در بالای فرم ارزیابی نهایی کارآموزی آمده است به صورت تایپ شده تکمیل نموده در ابتدای گزارش کارآموزی خود جهت تکمیل نمره توسط استاد مربوطه بگذارند(لطفا قسمت نمره را خالی بگذارید). 8-تاریخ اعلام شده به دلیل بروز مشکلات آموزشی در سامانه سجاد به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد. از دانشجویان محترم تقاضا میشود حتماً به زمان و مراحل انجام کارآموزی، مطابق آنچه که در اطلاعیه آمده است توجه کافی داشته باشند. 9-در صورت بروز هرگونه مشکل در دوران کارآموزی با مسئول امور پژوهشی( خانم داودی) داخلی 123 تماس حاصل فرمایید. با تشکر امور پژوهشی دانلود فایل

  صفحه ی آخر<<     بعدی <   صفحه 1 از 84  قبلی >   >>صفحه ی نخست
     

COPYRIGHT©2011 مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران
.تمامي حقوق مریوط به مرکز آموزش عالی انفورماتیک علمی - کاربردی شرکت داده پردازی ايران می باشد